Jadłospis zdrowego żywienia

Zdrowe i zbilansowane żywienie, na co dzień to podstawa, jeśli chodzi o nasze zdrowie oraz życie. Na pewno rozpisanie całego bilansu żywieniowego powinno dać pozytywne efekty, jeśli chodzi o spadek naszej wagi. Bezwzględnie na śniadanie powinniśmy zjadać odpowiednią ilość kalorii, gdyż jak wiadomo jest to najważniejszy posiłek dnia i powinien być on dosyć sycący. W tym wypadku polecany jest chleb graham posmarowany cienko masłem oraz szklanka mleka z kakao i do tego zielona sałata, pomidor i ogórek pokrojony w plastry. Jeśli, lubimy wędliny i sery to także pokusimy się na plasterek chudej wędlinki i kawałek chudego sera. Na drugie śniadanie warto mieć przekąskę w postaci zrobionej w domu sałatki przyniesionej do pracy w plastikowym kubełku. Sałatka powinna także być niskokaloryczna, polecamy kukurydzę, groszek oraz majonez o niskim stopniu zawartości tłuszczu. Również obiad powinien być przemyślany i z głową. Na pewno filet z kurczaka z sałatką coleslaw może być tutaj dobrym rozwiązaniem. Jeśli, lubimy sztukę mięsa to możemy ją również zamówić, ale pod warunkiem, że mięso nie będzie tłuste tylko chude a do tego zestawu nie zamawiajmy frytek tylko po prostu porcję kaszy, która jest istotnym składnikiem odżywczym każdej diety. Na kolację chudy serek z łyżeczką miodu.

Comments are closed.