Skakanie na piłce

Skakanie na piłce jest bardzo popularną techniką rehabilitacyjną, pomocną podczas urazów kręgosłupa, brzucha, a także nóg, ud, piszczeli. Początkowa faza skracania pozwala zaangażować ruch lędźwiowy zgodny z naturalnym kucaniem, lub siadaniem na krześle. Dlatego warto jeżeli nie mamy piłki do skakania, warto położyć sobie na krześle parę poduszek i siadać na nich powoli a potem szybko wstawać. Angażuje to nasze mięśnie do pracy. Substancje odżywcze oraz tlen są przenoszone z krwią. Dodatkowo metabolizm napędza się dosyć gwałtownie, dlatego wraz z dobrym jedzeniem szybko uzyskamy rezultaty takiej metody rehabilitacyjnej. Dodatkowo poprzez wzmocnienie brzucha oraz poprzez wzmocnienie prostowników grzbietu i odcinka lędźwiowego kręgosłupa łatwo zregenerujemy miejsca uszkodzone i poniesione kontuzja. Białka z diety odbudują nasz organizm oraz węglowodany. prawidłowo prowadzony plan żywieniowy okaże się kluczowy w leczeniu kontuzji. Rehabilitacja na piłce jest dość popularna metodą ze względu na jej dobre działanie, dlatego jest częsta metoda wybieraną przez lekarzy w celu leczenia schorzeń związanych z układem ruchowym, a także z leczeniem schorzeń kończyn dolnych. Dodatkowo jest to bardzo przyjemna forma spędzania czasu.

Comments are closed.